איך מארגנים אירוע מושלם בתקציב מוגבל

מטרתם של אירועים היא לחגוג מאורע, להיפגש עם חברים ובני משפחה קרובים, ויחד ליהנות ממוזיקה משובחת, שיחה טובה, ואוכל מושלם.

תכנון חתונה, בר או בת מצווה, אירוע חברה, אירועים עסקיים, ברית או כל אירוע שאתם חוגגים,  דורש תכנון מוקדם בעיקר כאשר התקציב לאירוע מוגבל בתקציב.

אז כיצד מתכננים אירוע?

הגדרת תקציב – לפני שאתם מתחילים לתכנן את האירוע שלכם על ידי בחירת מקום לאירוע, בחירת הקייטרינג לאירוע, הבגדים ושלל האלמנטים הדרושים לתכנון אירוע – חשוב בתחילה להגדיר את התקציב שלכם למאורע.

כיום, כאשר בוחרים מקום לאירוע חשוב לדעת כי התמחור נעשה לפי מחירי מנה, כאשר למחיר מנה לאורח מצטרפים שלל שירותים לאירועים כמו שירותי מוסיקה, תאורה והגברה, עיצוב , השכרת מכונת קפה, ועוד. בשל כך חשוב לנסות להוזיל עלויות וזאת במידה והתקציב שלכם מוגבל, תוך שאתם בודקים האם שירותי קייטרינג יכולים לסייע לכם להוזיל עלויות.

בחירת קונספט – בחרו את הקונספט של האירוע שלכם. אירועים יכולים להיות בקונספטים שונים החל מאירוע בחיק הטבע, אירוע על חוף הים, בחצר הבית, במועדון ריקודים, בגן אירועים ועוד.

אם אתם בוחרים לקיים את האירוע שלכם בחוץ או במקום שהוא אינו אולם אירועים סטנדרטי או גן אירועים, חשוב שתיקחו בחשבון את האלמנטים שתזדקקו להם ליקום האירוע כמו: שכירת חברת קייטרינג טובה, השכרת מכונות קפה, בניית רחבת ריקודים, הצבה של במה ל DJ או ללהקה, עיצוב השולחנות והכיסאות באירוע, ועוד.

כיום רבות חברות הקייטרינג אשר דואגות גם לאוכל, גם למכונות הקפה, גם לקינוחים ולאלכוהול, תוך שהן מאפשרות הגשה מושלמת על ידי דוכנים שהן החברות מעמידות בכל מקום בו מתקיים האירוע.

בחירת האוכל לאירוע – בחרו אוכל שמתאים למוזמנים שלכם. בחירת האוכל לאירועים הינה בדרך כלל מתחילה עם אוכל כשר, ובחירת חברת קייטרינג שיכולה  לספק אוכל כשר, איכותי, צבעוני, טרי וטעים. שימו לב כי אתם מזמינים מחברת הקייטרינג שבחרתם כמה מנות חלביות וטבעוניות לפי כמות המוזמנים הצמחוניים והטבעוניים. בכך תוכלו לספק לאורחים שלכם ארוחת ערב מפנקת וראויה למהלך האירוע.

הוזלת עלויות – נסו להוזיל עלויות בתכנון האירוע שלכם. בתכנון אירוע ישנם כמה אלמנטים יקרים מלבד האוכל שניתן להוזיל בהם מחירים. נסו למצוא פתרונות עיצוב עצמאיים ולאו דווקא להיעזר במעצבים שעלות שירותם יקרה. בחרו בגדים לאירוע מרשתות ביגוד מוכרות שמספקות ביגוד לאירועי ערב על מנת להוזיל את עלויות מעצבי הבגדים, בחרו בשירותיי קייטרינג על מנת להוזיל את מחיר מהנות שעלול להיות יקר.

עוד ניתן לבצע השכרת מכונות קפה ולהקים דוכני מתוקים עם שלל חטיפים מתוקים שמחירם  זול יחסית, אותם תוכלו לרכוש מחברות שמספקות קינוחים לאירועים או מחברות קייטרינג.

פינוק המוזמנים – כאשר אתם מתכננים אירוע חשוב שגם המוזמנים שלכם יצאו עם מתנה קטנה, או פינוק בזמן האירוע. לשם כך חשוב לאבזר את האירוע עם שלל מתנות כמו: כפכפים לאירוע שמתקיים בחוץ או בחוף הים, משקפי שמש לאירוע קיציי, הזמינו כוסות מרק קטנות מחברת הקייטרינג שאתם בוחרים לאירוע חורפי מפנק, ואל תשכחו להעניק למוזמנים שלכם מתנה קטנה בסוף האירוע כמו שוקולדים מעוצבים, שקית הפתעות (מתאימה בעיקר לאירועים עסקיים והשקות), עציץ קטן, ואף תמונות מגנט למזכרת מהאירוע שלכם.

אז אין זה משנה מהו המאורע שאתם חוגגים – באמצעות תכנון נכון, תכנון רשימת המוזמנים ואופן הושבה, ובאמצעות אוכל ומוזיקה טובה: תוכלו לספק למוזמנים שלכם וגם לכם אירוע בלתי נשכח.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות